Blog

آموزش خصوصی CLT

در این روش آموزشی،تمرکز اصلی کلاس مبتنی بر تقویت مکالمه و صحبت کردن میباشد،همچنین در کنار این هدف،تمامی مهارتهای دیگر زبان شامل تقویت دایره لغات(vocabulary)،تقویت شنیداری(listening)،تقویت گرامر و درک مطلب هم توسط استاد آموزش داده میشود،ولیکن تمرکز و هدف اصلی کلاس برپایه تقویت مکالمه و صحبت کردن میباشد.

در کلاس های CLT حدود 40 عنوان گرامرهای ضروری جهت صحبت کردن زبان انکلیسی،2500 عدد لغات ضروری صحبت کردن و مکالمات روزانه در شرایط مختلف مکانی و همچنین حدود 50 تِرَک صوتی تقویت شنیداری با موضوعات مختلف و متنوع و 45 عدد متن انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته به زبان آموزان عزیز ارائه و تدریس داده میشود.

مدت زمان یادگیری در روش CLT

برای زبان آموزانی که سابقه یادگیری زبان انگلیسی را ندارند و به نوعی از پایه و به صورت ریشه ای خواستار یادگیری این روش هستند،70 جلسه ی آموزشی احتیاج است تا بتوانند بعد از اتمام دوره بدون مشکل و به راحتی زبان انگلیسی را صحبت کنند.ولیکن برای زبان آموزانی که سابقا تجربه یادگیری زبان را دارند قبل از شروع کلاس ها تعیین سطحی از طرف استاد گرفته میشود و با توجه به سطح زبان آموز تعداد دقیق جلسات مشخص میشود.


در صورت برگزاری دو جلسه ای کلاس ها در هفته، کل دوره آموزشی در حدود 9 ماه و در صورت برگزاری سه جلسه ای کلاس ها در هفته،کل دوره در 6 ماه پایان می یابد که بستگی به درخواست زبان آموز متغیر میباشد.

مکان برگزاری کلاس های CLT

با توجه به اینکه کلاس ها به صورت خصوصی برگزار میشود،مکان برگزاری کلاس ها با توجه به خواست زبان آموز میباشد،لذا امکان برگزاری کلاس ها در منزل و با محل کار زبان آموز وجود دارد.

در صورت تمایل زبان آموز برای یادگیری زبان در محل آموزشگاه،این امکان برای زبان آموزان در سه منطقه تهران به آدرس: شهرک غرب،بلوار دریا ۲) میرداماد،خیابان شریعتی ۳) میدان ونک،خیابان گاندی شمالی وجود دارد.

محتوای آموزشی و تدریس استاد در کلاس های CLT

با توجه به هدف اصلی و اساسی آموزش که مبتنی بر تقویت مکالمه و صحبت کردن میباشد،اکثر مطالب کلاس توسط خود استاد و با جمع آوری نکات مهم و ضروری در صحبت کردن زبان انگلیسی از منابع مختلف توسط استاد آموزش داده میشود،همچنین از کتاب English American File به عنوان بخشی از یادگیری زبان آموزان در کلاس ها استفاده میشود.